vrijdag 5 april 2013

River Islands bikini's en zonnebrillen



Vorige week schreef ik al een artikel over de bikini's die momenteel verkrijgbaar zijn in verschillende winkels en online shops, maar vandaag wil ik nog even wat extra aandacht vestigen op drie nieuwe bikini's van River Island.

Aangezien veel collecties eigenlijk elk jaar ongeveer hetzelfde opgebouwd zijn, roze, bloemetjes, streepjes of gehaakt met kraaltjes, ben ik altijd blij als er eens een aantal bikini's weer even helemaal anders zijn.

In plaats van een bloemetjes print, heeft deze bikini kleine schattige bloemetjes op de top genaaid, iets dat ik nog niet bij veel andere bikini's ben tegengekomen dit jaar. Het is wel eerder een schattige bikini dan een sexy bikini, maar het is natuurlijk maar net waar je je zelf het prettigst in voelt. Met de felle rode kleur trek je in ieder geval alsnog wel de aandacht.

River Island gebloemde bikini: Topje €25,00, Slip €13,00

Als je niet van bloemetjes houdt, dan vind je het misschien wel leuk om met spiegeltjes op je top rond te lopen. Lijkt me ergens wel grappig in de zon op het strand, dat je iedereen zo'n beetje tegemoet komt schitteren. Ik vraag me wel af of de spiegelplaatjes niet gloeiend heet zullen worden, maar het ziet er in ieder geval wel leuk uit.

River Island spiegelende bikini: Topje €22,00, Slip €17,00

Waarom óf print, óf kraaltjes, moet iemand bij River Island gedacht hebben. Het kan natuurlijk ook gewoon allebei. Een bikini met slangenprint, met daaroverheen kleine geborduurde kraaltjes en steentje. Naar mijn mening iets te veel van het goede, maar ik kan me zo voorstellen dat het er wel mooi uitziet aan het zwembad.

River Island kraalbikini: Topje €30,00, Slip €22,00

River Island heeft inmiddels vier filialen in Nederland, waarvan een in Amsterdam, een in Alkmaar en twee in Rotterdam. Helaas niet voor iedereen echt in de buurt, maar gelukkig is er dan nog altijd de online shop.

En als je dan toch bikini's gaat bestellen (en de bijbehorende verzendkosten mag betalen), zou ik je adviseren meteen maar even een van deze smashing zonnebrillen erbij te doen.


River Island Cat Eye zonnebril met panterprint €13,00


River Island Cat Eye lila zonnebril €17,00



Vooral de paarse, hoekige zonnebril vind ik echt geweldig, die zou ook erg leuk te combineren zijn met de spiegelbikini.

Alle River Island zonnebrillen - er zijn nog heel veel andere mooie bij - vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten