zaterdag 30 maart 2013

H&M jumpsuit, schoenen en jurk

Een paar weken geleden noemde ik in een post al de H&M Conscious Collectie. Een collectie waar ik zelf groot fan van ben, vooral omdat ik de prints en kleuren erg mooi vind.

Een aantal artikelen van deze collectie heb ik nu in huis en meteen maar even gefotografeerd...

Als eerste de jumpsuit. Op de website vond ik hem er niet zo spectaculair uitzien, maar in de winkel zag ik dat het echt een mooi kledingstuk is. Er zijn meerdere artikelen in deze stijl in deze collectie uitgebracht.

H&M Conscious Collectie: Blouse €24,95 // Short €19,95 // Jasje €29,95

Leuk aan deze artikelen zijn natuurlijk vooral de details met gekleurde plastic steentjes, die er  meteen voor zorgen dat het er wat origineler uitziet dan een gewone groene blouse of short.

H&M Conscious Collectie: Jumpsuit €39,95 // Sandalen €39,95 

 De sandalen zitten, ondanks de vrij spitse hak van 11 cm erg comfortabel. Dit is vooral vanwege het enkelbandje.

In de collectie zitten ook een aantal artikelen met de Jungle-print. Een opvallende print die meteen een zomers en tropisch tintje geeft. De print is op sommige artikelen wat donkerder en doffer, maar op deze jurk lekker fel.

H&M Conscious Collectie jurk €19,95

Niet alle artikelen van deze collectie worden zowel in de filialen als in de online shop verkocht. Alle online artikelen vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten